Naziv udruge:
Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske
Adresa:
Izidora Kršnjavog 1
10 000 Zagreb
Telefon:
+385 1 4836 167
E-mail:
info@upuhh.hr
U hotelima Park Plaza Arena, Park Plaza Histria, Plaza Belvedere Medulin i turističkom naselju Park Plaza Verudela Pula gosti će u sobi pronaći mobilni uređaj koji im omogućuje besplatne i neograničene pozive te korištenje interneta, destinacijskog vodiča i preporuke, priopćeno je iz hotelske kompanije Arena Hospitality Group koja tako ujedno otvara novi komunikacijski kanal prema gostima u svakm trenutku njihova boravka.
Raspoloživi mobilni uređaji dolaze s handy operacijskim sustavom koji je prilagođena verzija Android sustava, a hotel ga može personalizirati kako bi nudio rezervaciju i kupovinu svojih usluga. Uređaj također nudi i jezičnu prilagodbu.
Arena Hospitality Group je ovu uslugu gostima realizirala zajedno sa kompanijom Tink Labs Limited iz Hong Konga i njihovim predstavništvom iz Londona, prvom hotelsko-ugostiteljskom tehnološkom kompanijom na svijetu koja nudi ovakvu platformu za hotele. Nakon implementacije ove nove usluge u Puli i Medulinu, do kraja 2017. Godine, ista usluga će se uvesti i u ostalih osam hotela grupacije u Njemačkoj (Berlin, Nürnberg, Köln i Dresden) i Mađarskoj (Budimpešta).
Glavni izvršni direktor Arena Hospitality Group-e g. Reli Slonim povodom ove novosti je izjavio: „Uvođenjem ove usluge, Arena Hospitality Group sa svoja četiri smještajna objekta postaje prva hotelska kompanija u Hrvatskoj sa uvedenom uslugom besplatnih međunarodnih poziva i pristupa internetu za svoje goste. U vrijeme intenzivnog i neprekidnog razvoja mobilne i digitalne tehnologije, njihova primjena u hotelskoj industriji značajan je iskorak u postizanju konkurentnosti na tržištu.”
Izvor: UTM
Prve svoje smajliće sada je dobila i hotelska industrija, a osmislio ih je svjetski portal s najvećom ponudom poslova u ugostiteljstvu www.hospitality.pro. Ove simpatične male ikonice postale su standardni način izražavanja emocija, zamjenjuju riječi i vrlo su popularne u online komunikaciji, a često se koriste i u marketinške svrhe. Svoju primjenu u internet marketingu i inovativnim strategijama zapošljavanja zasigurno će vrlo brzo pronaći i novi hotelski emojiji koji svatko može preuzeti na stranici ovog portala.
Izvor: UTM
Često su izjave o misiji i filozofiji brenda smislena pravila o djelovanju tvrtke prema uzoru na najbolje prakse u svijetu. Tvrtke koje precizno prilagođavaju i najmanje aspekte i dobro ih i koheretno uklope u širu sliku uspijevaju postati predvodnici na tržištu. To se može odnositi na jako male stvari, poput cvijeta koji stoji ravno u vazi na stolu gosta ili konobara osposobljenog posluživati pod točno odgovarajućim kutom, a da pritom njegova uniforma ne okrzne gosta ili jelo koje poslužuje.
Kad su mnoge male stvari povezane, oblikuju standarde usluge, aspekte izvrsnosti brenda i prepoznatljive činitelje koji izdvajaju odličan brend od prosječnih. Pritom tržišni lideri znaju da se samo moraju pridržavati nekih osnovnih poslovnih mantri koje u poslovanju zlata vrijede.
Pogodite središnje područje djelovanja
Svaka tvrtka ima središnje područje djelovanja i u nekim slučajevima dodatne interese. Vizija i misija tvrtke, plan za postojeći i budući rast i razvoj, sve inicijative za obuku i standardi pružanja usluge nalaze se u preciznoj, strateškoj interakciji kohezivnog povjerenja kako bi se osiguralo da središnje djelovanje tvrtke uvijek bude optimalno usmjereno prema krajnjem korisniku.
Na primjer, restorani se temelje na hrani, a potom dolazi iskustvo, atmosfera, vrijednosti kojima teže ili izjave o životnom stilu. Kako bi najbolje predstavili središnje područje djelovanja, restorani se trude zaposliti kuhare za posebna jela i specijalizirane dodatne članove tima kao što su istaknuti somelijeri ili baristi, ulažu u obuku u području hrane i pića, planiranje, stvaranje jelovnika i pripremu jela.
Nabava egzotičnih i iznimnih sastojaka, uvoz posebnog pribora za jelo, angažiranje poznatih zabavljača za koje se vjeruje da potiču apetit i ritmom svoje glazbe podižu raspoloženje – sve je to dio velikog nastupa kako bi se predstavila glavna točka, ona koja definira raison d’être restoranske djelatnosti.
Ista se pravila odnose na sve vrste hotelske djelatnosti kojom se bavite, bez obzira na to da li poslujete kao odmorišni hotel, toplice, wellness, hotel za kongresnu industriju i tako dalje. Središnje područje brenda, uključujući dodatne proizvode, mora biti stalno na umu tijekom poslovanja kako u svakodnevnom okruženju tako i u radu na dugoročnim ciljevima.
Vratite se na osnove hotelske djelatnosti s gostom u središtu interesa
U današnje vrijeme kad pisana riječ ima moć da putuje diljem svijeta samo klikom na tipku, a povratne informacije gostiju mogu se razmahati u virtualnom svijetu s nesagledivim posljedicama u stvarnom životu, usredotočenost i usmjerenost na gosta važnije su nego ikada prije!
No, još važnije, morate naučiti biti iskreni pri pružanju usluge gostima za dobro svoje tvrtke i za svoje dobro! Pravi je kamen kušnje odličnog objekta kako tretira samo pet gostiju koji ne naprave velik račun i kako se ponaša prema njima.
Odličan objekt ne pruža najbolju uslugu samo za velikim stolom na kojem su naručena najskuplja jela s jelovnika ili najskuplje boce vina. U tim objektima se prema osobama koje troše manje odnose na isti način kao prema onima koji će spiskati hrpu novca, pri čemu su iskreno pružena usluga, poštivanje vlastitog brenda i pozornost posvećena gostu najvažniji.
To nije samo ispravna filozofija brenda, nego i scenarij u kojem svi dobivaju, i brend i gosti.
Sljedeći put kad onih pet gostiju poželi preporučiti dobro mjesto svojim poznanicima ili puno potrošiti na posebnu prigodu, pogodite koga će preporučiti i gdje će napraviti rezervaciju?!
Zlatno pravilo hotelijerstva…
Opširnije u novom broju stručne revije „Ugostiteljstvo i turizam“
Zaljubljenici u putovanja i filmove koji su njima posvećeni moći će u vremenu od 13. do 15. rujna na 6. međunarodnom festivalu turističkih filomova u Zagrebu vidjeti filmove u pet kategorija: promotivni filmovi do 3 i 7 minuta., promotivni filmovi do 60 min., TV reportaža te ekološki filmovi do 60 min.
Ove godine prijavljeno je 520 filmova iz 76 zemalja, od kojih je njih 170 ušlo u konkurenciju za jednu od nagrada. Najbolje među njima odabrat će deseteročlani stručni žiri, koji čine relevantni domaći i europski stručnjaci. Predsjednik žirija je Gorjan Tozija, v.d. direktor Makedonske Agencije za film, saznajemo od direktorice Festivala Spomenke Saraga.
Najbolji filmovi prikazivati će se u malom filmskom maratonu u Kaptol Boutique Cinema, Nova Ves 17, i to 14. rujna od 14 do 21 sat, a ulaz je besplatan. Posebno su zanimljivi radovi iz zemalja poput Kraljevine Bahraina, UAE-Dubai, Turske, Portugala, Danske, Bangladeša, Australije itd.
Program festivala dostupan je na web ( http://zagreb-tourfilm.com/ ) i FB stranicama festivala. Zagreb Tourfilm Festival punopravni je član CIFFTe - Međunarodnog udruženja turističkih filmskih festivala,
Hrvatska ovdje, smatra ministar, ima značajne potencijale.
- Segment zdravstvenog turizma jedan je od najbrže rastućih segmenata koji na globalnoj razini trenutačno raste prema stopi od 15 do 20 posto godišnje. I u Hrvatskoj ovaj segment ima potencijal za razvoj. Hrvatska danas od zdravstvenog turizma zarađuje oko 300 milijuna eura, a potencijala ima i za više od milijardu eura godišnjeg prometa. Riječ je o proizvodu koji je neupitno važan za Hrvatsku kao turističku destinaciju, jedan od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću u Europi, te je zato zdravstveni turizam i u Strategiji razvoja hrvatskog turizma do 2020. izdvojen kao jedan od deset ključnih proizvoda na kojima će se graditi razvoj hrvatskog turizma. Na temelju toga je izrađen i akcijski plan koji slijedimo u njegovu razvitku, a koji pozicionira lječilišni turizam kao nositelja ili jezgru zdravstveno-turističke ponude Hrvatske, uz pretpostavku osiguranja diferencijacije lječilišnih destinacija i bitnog podizanja njihove kvalitete.
Jedan od ključnih koraka, na kojem trenutačno radimo u suradnji s Ministarstvom zdravstva, jest donošenje izmjena dvaju zakona iz područja Ministarstva zdravstva, o zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenom osiguranju, koji će bolje nego dosad regulirati obavljanje usluga zdravstvenog turizma u korist turističkih i medicinskih subjekata, a najavljeni su za kraj ove godine. Naime, važeći Zakon o zdravstvenoj zaštiti propisuje mogućnost pružanja usluga u zdravstvenom turizmu tako što je propisano da samo specijalne bolnice i lječilišta mogu pružati zdravstvene usluge u turizmu u skladu s posebnim propisima, a ne i da mogu obavljati ugostiteljsku djelatnost ili pružati usluge u turizmu, a kako je to predviđeno i Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti i Zakonom o pružanju usluga u turizmu.
Osim toga, kako bismo osigurali da se zdravstveni turizam dugoročno razvija te pratili aktivnosti iz Akcijskog plana, planiramo, između ostalog, uspostaviti posebni odjel za zdravstveni turizam u Ministarstvu turizma. U našoj promociji poseban fokus stavljat ćemo na zdravstveni turizam koji nam je izuzetno važan za konkurentnost na cjelogodišnjoj razini. Još boljim rezultatima sasvim sigurno će pridonijeti i naša strategija pozicioniranja Hrvatske kao aviodestinacije, koja će privući još veći broj gostiju tijekom cijele godine, između ostalog i u taj segment naše ponude. Naš je cilj do 2020. godine ostvariti 14-15 milijardi eura prihoda u turizmu, a to možemo poticanjem posebnih oblika turizma koji su dostupni tijekom cijele godine, a među kojima je zdravstveni turizam jedan od proizvoda s velikim potencijalom koji se u relativno kratkom roku može valorizirati, rekao je Cappelli za Jutarnji list.
U kojem dijelu zdravstvenog turizma, odnosno zdravstvenih putovanja Ministarstvo turizma vidi najviše šanse? Mislite li da možemo preuzeti neka od iskustava uspješnih zemalja? Koji bi to bili primjeri?
- Zdravstveni turizam kompleksan je turistički proizvod koji obuhvaća velik broj specijaliziranih sadržaja i usluga na putovanjima motiviranim potrebom za unapređenje zdravlja i poboljšanje kvalitete života. Strategija razvoja turizma RH do 2020. prepoznaje tri oblika zdravstvenog turizma, i to wellness, lječilišni i medicinski turizam, a cilj je aktivno raditi na razvoju sva tri modaliteta. Svaki od ta tri oblika ima svoj potencijal u kojem se Hrvatska sljedećih godina može istaknuti. U ovoj godini imamo više od 800 milijuna eura investicija u turizmu kroz koje se ostvaruju brojni novi ili novoobnovljeni hoteli visokih kategorija. Oni u svojoj ponudi imaju i sve više wellness ponude kojima se stvara još jedan dodatni motiv dolaska te koji pozitivno utječe i na veću popunjenost tijekom duljeg razdoblja u godini. Kada je riječ o lječilišnom turizmu kao obliku zdravstvenog turizma, Strategija ga pozicionira kao nositelja ili jezgru zdravstveno-turističke ponude Hrvatske, uz pretpostavku osiguranja diferencijacije lječilišnih destinacija i bitnog podizanja njihove kvalitete.
Veliki pomak u tom segmentu očekujemo upravo kroz novu zakonsku regulativu koja će omogućiti našim lječilištima da iskoriste svoj puni potencijal. Daljnji razvoj medicinskog turizma proizlazit će iz unapređenja kvalitete ponude, pojačanih komunikacijskih i prodajnih napora te umrežavanja Hrvatske sa sustavima zdravstvenog osiguranja drugih članica EU. Hrvatska ima niz komparativnih prednosti za uspješan razvoj zdravstvenog turizma: blizina velikog regionalnog tržišta, pogodna klima, netaknuta priroda, sigurnost, relativno povoljne cijene (u usporedbi s onima u EU) te dugu tradiciju i dobar ugled zdravstvenog sektora. Iako je jasno da je sve veća konkurencija u sektoru zdravstvenog turizma, postoji šansa koja se u ovom trenutku može maksimizirati.
Tu su i mogućnosti povezivanja zdravstvenog turizma s tradicionalnim oblicima turizma te kombiniranje različitih elemenata u vrlo atraktivne ponude. Infrastruktura, osobito u marketinškom smislu, također se razvija, a raspon informacija koje podržavaju te želje za razvoj zdravstvenog turizma je opsežan, sveobuhvatan i vrijedan. Hrvatska je dio jedne od najrazvijenijih regija zdravstvenog turizma u Europi. Istodobno to znači da je okružena vrlo jakim konkurentima, uključujući prije svega susjedne Sloveniju, Mađarsku i Austriju. Te zemlje, uz dugogodišnju tradiciju zdravstvenog turizma, također značajno ulažu u taj sektor dvadesetak godina. Uz njih, zdravstveni, a posebice medicinski turizam postaje fokus i u širem okruženju, odnosno u zemljama poput Poljske, Češke, ali i Rumunjske, Bugarske te, naročito, Turske.
U marketinškoj promociji podržava i Hrvatska turistička zajednica koja je nedavno na svojim službenim mrežnim stranicama predstavila novu podstranicu vezanu uz zdravstveni turizam. HTZ je ove godine predvidio dva milijuna kuna za oglašavanje zdravstvenog turizma kao važnog turističkog proizvoda s obzirom na potencijale i predviđanja razvoja zdravstvenog turizma.
Ministar zaštite okoliša i energetike Tomislav Ćorić u srijedu je s ravnateljima svih 11 parkova prirode potpisao Sporazum o suradnji na provedbi projekta "Razvoj okvira za upravljanje ekološkom mrežom Natura 2000", za koji je osigurano više od 186 milijuna kuna, od čega 85 posto iz europskih sredstava, priopćeno je iz ministarstva.
Sporazume su uz ministra potpisali ravnatelji parkova prirode Biokovo, Kopački rit, Lastovo, Lonjsko polje, Medvednica, Papuk, Telašćica, Učka, Velebit, Vransko jezero i Žumberak- Samoborsko gorje. U srpnju su potpisani sporazumi s ravnateljima svih osam nacionalnih parkova, a očekuje se i potpisivanje s ravnateljima županijskih i lokalnih javnih ustanova, ističu u Ministarstvu.
Ministarstvo zaštite okoliša i energetike osiguralo je 186.497.150 kuna za projekt "Razvoj okvira za upravljanje ekološkom mrežom Natura 2000", od čega je 85 posto sredstava osigurano iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija EU.
U okviru projekta će se izraditi planovi upravljanja područjima ekološke mreže Natura 2000. Riječ je o strateškim dokumentima kojima se utvrđuje svrha i stanje područja te se određuju ciljevi upravljanja i aktivnosti potrebne za ostvarenje ciljeva.
Partner na projektu je Hrvatska agencija za okoliš i prirodu dok su suradnici osam nacionalnih parkova, 11 parkova prirode, 23 županijske i lokalne javne ustanove za zaštićena prirodna područja te Hrvatske vode.
Hrvatska je ulaskom u EU proglasila svoju mrežu Natura 2000 za više od 260 vrsta i 70 staništa, a ona pokriva oko 37 posto kopnenog teritorija i 15 posto obalnog mora, čime se Hrvatska svrstala u sam europski vrh. Cilj ulaganja u europsku ekološku mrežu Natura 2000 jest promicanje politike zaštite prirode i bioraznolikosti i stoga je od ključne važnosti sudjelovanje i jačanje kapaciteta javnih ustanova za upravljanje ekološkom mrežom, priopćilo je Ministarstvo zaštite okoliša i energetike.
Sadašnji veleposlanik Gruzije u Španjolskoj, Maroku, Alžiru i Andori, Zurab Pololikashvili, imenovan je danas novim glavnim tajnikom Svjetske turističke organizacije (UNWTO) za razdoblje od 2018. do 2021. godine.
Kandidaturu Zuraba Pololikashvilija predstavila je njegova zemlja Gruzija u skladu sa statutom UNWTO-a.
Zurab Pololikashvili izabran je konsenzusom tijekom XXII. zasjedanja Glavne skupštine UNWTO-a koja se održava od 11. do 16. rujna 2017. u Chengdu, Kina, u skladu s preporuko 105. Izvršnog vijeća UNWTO-a.
„Iznimno mi je drago i ovim putem bih čestitao Zurabu Pololikashviliju na izboru za glavnog tajnika Svjetske turističke organizacije. Vjerujem da će svojim znanjem i iskustvom značajno doprinijeti daljnjem napretku turizma kao jednog od glavnih svjetskih pokretača socio-kulturnog i ekonomskog razvoja. Ministarstvo turizma nastavit će i dalje kao i dosad intenzivno sudjelovati u radu Svjetske turističke organizacije i na taj način dati doprinos još boljem povezivanju, razmjeni ideja, iskustava i trendova među brojnim zemljama članicama“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli povodom izbora novog glavnog tajnika UNWTO-a.
Zurab Pololikashvili bio je ministar gospodarskog razvoja Gruzije (2009.-2010.) i zamjenik ministra vanjskih poslova Gruzije (2005.-2006.).
Hrvatska je članica Svjetske turističke organizacije od 1993. godine te se nada nastavku dobre suradnje unutar ove organizacije na čelu s novoizabranim glavnim tajnikom Pololikashvilijem.
Naziv udruge:
Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske
Adresa:
Izidora Kršnjavog 1
10 000 Zagreb
Telefon:
+385 1 4836 167
E-mail:
info@upuhh.hr