Srijeda, 11 Siječanj 2017 06:55

DODJELA SUSTAINABLE HOTEL Certificate by UPUHH

Na svečanoj konferenciji održanoj 14. svibnja 2015. godine u 10:30 sati u Hotelu Ambasador u Opatiji, hrvatskim hotelima koji slijede svjetske trendove održivog poslovanja te koji su prepoznali važnost certifikata kojeg je razvila Udruga poduzetnika/poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, dodijeljeni su certifikati Sustainable Hotel Certificate by UPUHH, kao drugoj generaciji hotela koji su certifikat zaslužili svojim poslovnim upravljanjem.

"Turizam je prepoznat kao jedna od najvećih industrija u svijetu  koja ubrzano raste. (UNWTO 2006). Preko  922 milijuna ljudi je 2008 putovalo, a procjenjuje se da će do 2020 taj broj iznositi oko 1,1 bilijuna (UNWTO 2008).

Srijeda, 11 Siječanj 2017 06:46

Prvi hoteli s oznakom “Sustainable Hotel”

Prvih 21 hotela u Hrvatskoj koji su prijavljeni za pilot-projekt UPUHH-a “Zeleno poslovanje u hotelijerstvu”, pokrenutom 2013. godine, od sada će nositi oznaku “Sustainable Hotel”.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je potkraj 2016. zimsku promotivnu kampanju hrvatskog turizma "Croatia Feeds" na šest tržišta u sklopu koje će do 5. veljače pozivati i motivirati turiste za dolazak u Hrvatsku, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.

Ponedjeljak, 09 Siječanj 2017 23:11

PREDBILJEŽITE SE ZA SAJAM POSLOVA U TURIZMU!

Sezona 2016. je bila odlična, a ništa manje se ne očekuje i od ove. Hrvatska je u pravom smislu hit destinacija, ponuda poslova u turizmu je sve veća te se na godišnjoj razini radi i o 6.000 otvorenih natječaja, a hoteli, restorani i kafići traže djelatnike sve ranije i ranije.

Ključne odlike turističkog prometa na značajnijim emitivnim tržištima donosi nam važna i zanimljiva istraživanja i zaključke kao i dodatne profile tržišta. Zanimljivo kako ljetna sezona kao vrijeme putovanja se najčešće spominje u Njemačkoj, Italiji i Poljskoj, dok Britanci uglavnom pričaju o predsezoni. Također, kako se navodi u dokumentu, turisti koji traže odmor tipa sunce i plaža, Hrvatska treba naglasiti ljepotu krajolika i kvalitetu smještaja.

Materijal pruža sažete ključne informacijama o odlikama pojedinih emitivnih tržištima (uz određene varijacije u pogledu obuhvata podataka s obzirom na relevantnost pojedinog tržišta za turistički rezultat naše zemlje, ali i s obzirom na opću dostupnost podataka o tržištu), s ciljem podrške procesima donošenja odluka o poslovnim/marketinškim ulaganjima svih subjekata koji posluju u turizmu. U okviru analize, tržišta su poredana abecednim redoslijedom.

Naredni pregled ključni emitivnih tržišta sačinjen je temeljem podataka iz različitih relevantnih i provjerenih domicilnih i međunarodnih izvora, kao i podataka pribavljenih u okviru tržišnih istraživanja koja je provela Hrvatska turistička zajednica.“ ističu iz HTZ-a. Svakako dobro proučite sve analize i rezultate istraživanja, kao i profile tržišta.

Nedjelja, 18 Prosinac 2016 10:45

VELIKI UZLET KONGRESNOG TURIZMA!

Kraj turističke 2016. godine je svakako obilježio veliki pomak u kongresnom turizmu koji je godinama bio zanemaren, a koji je sada dobio pravi vjetar u leđa – strateški plan razvoja.

Dizanje PDV-a ugostiteljstvu fotelju ministra turizma, koja je trebala biti jedna od ugodnijih u Vladi, pretvorilo je u jednu od vrućih. Ministar Gari Capelli tu je krizu prebrodio, a već je ozbiljno zagazio i u nove teme: turističko zemljište, razvoj turizma na kontinentu, CRO kartica, promocija zdravstvenog turizma... Ugostitelje je, pak, umirio mogućnošću rezanja parafiskalnih nameta.