Udruga poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) razvila je program suradnje s vanjskim partnerima pod nazivom “Partner hrvatskih hotela”, kojim partnerima nudimo mogućnost uspostavljanja komunikacije s članicama UPUHH-a putem već uhodanih kanala komunikacije.
Kao benefite za partnere ističemo:
INA u sklopu suradnje objedinjuje potrošnju svih UPUHH-ovi članica u INA-inoj maloprodajnoj mreži, te se članicama UPUHH-a zbog veće zajedničke potrošnje na INA-nim benzinskim postajama (maloprodaja) odobravaju veći popusti nego što svaka članica ostvaruje pojedinačno.
HEP-Opskrba, tvrtka je u sastavu HEP grupe koja je osnovana 2003. godine. Vodeći je opskrbljivač na tržištu električne energije u Hrvatskoj s više od 100.500 kupaca. HEP-Opskrba ima značajan udio električne energije iz obnovljivih izvora.
Sukladno dogovoru o suradnji s društvom HEP – Opskrba d.o.o. zaposlenicima turističkih kompanija članica UPUHH-a odobrava se dodatni popust na cijenu električne energije.
HansaWorld nudi napredan sustav za planiranje poslovnih resursa (ERP), posebno dizajniran za sektor hotelijerstva. Sustav je razvijen s jedinstvenim pristupom upravljanju hotelima, uključujući recepciju, bar i restoran, račune, prodaju, marketing, CRM, inventar, nabavu, online rezervacije, booking stranice i mogućnost obrade plaćanja. Sve je integrirano i dostupno u jednoj aplikaciji!
Ovaj sveobuhvatni ERP sustav omogućuje hotelima učinkovito upravljanje rezervacijama, uslugama za goste i poslovnim procesima, dok istovremeno pojednostavljuje praćenje i analizu financija. Sa svojim integriranim funkcionalnostima, smanjuje potrebu za višestrukim aplikacijama, pružajući jedinstvenu platformu za optimizaciju hotelskog poslovanja.
Alfatec je na svojoj big data & AI platformi ELARION razvio napredna analitička rješenja:
• ELARION HOSPITALITY obuhvaća module za praćenje i upravljanje online reputacijom i cijenama te komunikaciju s gostima kroz ankete. Uz pomoć umjetne inteligencije, pruža mnoštvo analiza performansi i konkurencije, dinamičko (pod)kategoriziranje, odgovore na recenzije i još mnogo toga.
• ELARION CHATBOT je višejezični konverzacijski chatbot za pametnu komunikaciju s gostima. Omogućuje automatsko odgovaranje na upite od 0-24, rezervacije smještaja prema preferencijama gostiju, informiranje o objektima, uslugama, cijenama, raspoloživosti smještajnih kapaciteta te lokalnim atrakcijama.
• ELARION INSIGHTS je analitičko rješenje za podršku poslovnim odlukama, uključujući dubinsku analitiku hotelskog poslovanja kroz interne i povijesne podatke (PMS, ERP, CRM), automatizaciju prikupljanja podataka, očuvanje poslovnog znanja te brzo prepoznavanje slabosti i područja za optimizaciju, uz brzu implementaciju.
Lauris je vodeći tehnološki partner specijaliziran za marketinšku automatizaciju i CRM implementaciju u hotelijerskom sektoru. Cilj im je poboljšati angažman i lojalnost gostiju, optimizirati performanse web stranica i potaknuti rast prihoda u hotelijerstvu. Kao HubSpot Diamond partner, pomažu hotelima u implementaciji HubSpot rješenja te postavljaju marketinšku i prodajnu automatizaciju koja pridonosi povećanju direktne prodaje. Njihova stručnost osigurava prilagođena rješenja koja potiču trajne odnose s kupcima i održivi rast.
EDMOND je revenue management sustav pokretan umjetnom inteligencijom koji koristi napredne algoritme za optimizaciju prihoda hotela i kampova.
EDMOND analizira velike količine internih i tržišnih podataka kako bi preporučio pravovremene promjene cijena i raspoloživosti jedinica za prodaju. U slučaju da korisnik aktivira automatizaciju, Edmond može sam mijenjati cijene i raspoloživost. Sustav uključuje module za napredne analize podataka, prognoze, rate-shopper i puno više.
SuitePad is a Berlin-based company that provides digital tablet solutions for hotel rooms that act as a digitalized version of the guest directory with the added benefit of increasing communication between hotel staff and guests.
Using the SuitePad tablets in their rooms, guests can book spa appointments, order room service, book activities, and much more—all with the click of a button. SuitePads open up channels of communication between hotel staff and guests that are not available with simple, paper-based guest directories.
Using the SuitePad Backend, hotel staff can send push notifications directly to the SuitePads in guests’ rooms, creating a new and more interactive way of up-selling through the hotel’s outlets.
Voxel develops digitalization solutions for the value chain: e-invoices and approval flows, e-payments, supplier management, e-orders and delivery notes, expense management, and connection with public administrations through its Bavel platform.
Bavel Pay is the B2B payment manager, Bavel Billing is the leading e-invoicing solution and Bavel Procurement digitalizes the entire supply chain and automates all related processes. The Bavel platform is made up of 50,000+ hotels, 1,000+ tour operators and travel companies, 1,200+ food & beverage and goods and maintenance suppliers, and 3,000+ restaurants and franchises. Bavel is present in 100 different countries and handles more than 90 million e-invoices per year.
FORTIUS INTER PARTES je lider u pružanju brokerskih usluga za osiguranje u Hrvatskoj s više od 700 klijenata, od kojih je veliki broj upravo iz područja turizma.
Usluga koju pružaju je za članice UPUHH-a besplatna, a u pravilu njihov angažman kod novih klijenata rezultira značajnim smanjenjem premije osiguranja koje klijent plaća i/ili povećanom naplatom šteta.
Društvo FORTIUS INTER PARTES pruža zaokruženu uslugu, od analize postojećih ugovora, procjene potreba, kreiranja optimalnog portfelja, sve do stručne pomoći pri rješavanju odštetnih zahtjeva.
Les Roches is a private institution based on the Swiss model of experiential learning, offering undergraduate and graduate degrees, as well as executive education, in the fields of hospitality, tourism and event management.
From campuses located in the exclusive destinations of Crans-Montana, Switzerland, and Marbella, Spain, we prepare career-ready graduates who have the power to think innovatively. Each campus offers a diverse student body and a dynamic student life, rich in opportunities for personal and professional development.
We are accredited by the New England Commission of Higher Education (NECHE) and achieved 5 Stars overall (Excellent) in the QS Stars higher education rating system.
Since 1962, Glion has set the highest standards for academic quality and hospitality excellence. Today, we rank among the world’s top institutions for hospitality and leisure management, and in the top 2 globally for employer reputation* (*QS World University Rankings by Subject, 2021.)
With campuses in Switzerland and London, Glion delivers a premium, personalised education combining practical skills with academic rigour. Our hand-picked faculty has won prestigious awards, taught in multiple institutions and worked in global industries.
A Glion graduate combines real-world experience and operational know-how with the soft skills increasingly prized among employers. As a result, 98% of job-seeking Glion students have one or more employment offers on graduation day. For more information visit website
akultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu neizostavno se spominje kada se govori o preko 60 godina obrazovanja visokoškolskih kadrova za turizam u Opatiji kao o ustanovi koja je ostavila neizbrisiv trag u razvoju hrvatskog turizma.
Danas je Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, sa sjedištem u Opatiji, jedina sveučilišna ustanova u Republici Hrvatskoj u potpunosti usmjerena na edukaciju rukovodećih kadrova u hotelijerstvu i turizmu kao i na znanstveni razvoj kadrova u istom području. Zadaća djelatnika Fakulteta, koja iz toga proizlazi, jest pedagoškim i znanstvenim radom sudjelovati u realizaciji novoga razvojnog modela hrvatskog turizma. Da spada među najbolje institucije potvrđuje i nagrada koju je Fakultet dobio 2010. goidne kao najbolja obrazovna institucija za turizam u jugoistiočnoj Europi.
Fakultet je nositelj mnogobrojnih stručnih i znanstvenih projekata u zemlji i inozemstvu te organizator znanstvenih i stručnih konferencija kao i okruglih stolova. Više informacija pronađite na web stranici
Kao dio globalne mreže, WWF Adria radi na održivom gospodarenju vodnim resursima, šumama i zaštićenim područjima te očuvanju mora, rijeka i divljih vrsta. Djeluje u osam zemalja regije, s većim uredima u Zagrebu i Beogradu. Glavni cilj organizacije je zaštita i očuvanje ključnih vrste, staništa i ekosustava: da se oporavljaju te da budu uspostavljeni dobri sustavi gospodarenja koji omogućuju održivo upravljanje i pravedno korištenje prirodnih resursa.
Pokušavamo postići promjene na terenu: povezujemo lokalne zajednice s njihovim zaštićenim područjima, razvijamo održiv turizam koji je niskog utjecaja na prirodu; želimo nadahnuti investitore na odabir održivih poslovnih rešenja, a ljude da prepoznaju vrijednosti ekosustava koji ih okružuju.
Veleučilište za menadžment i dizajn Aspira osnovana je 2008. godine u Splitu od strane Suvremenog učilišta u Splitu. U svojoj povijesti od 13 godina rada, iza sebe ima niz značajnih projekata poput otvaranja 6 studijskih programa, velikog broja formalnih i neformalnih programa cjeloživotnog učenja te niz projekata na kojima sudjeluje u svojstvu nositelja ili partnera.
Od početka svog djelovanja Aspira se profilirala kao institucija sa širokim spektrom programa i edukacija u području turizma, gastronomije, hotelijerstva i ugostiteljstva na kojima surađujemo s vrhunskim stručnjacima i predavačima.
HDS-ZAMP je stručna Služba zaštite autorskih muzičkih prava (ZAMP) Hrvatskog društva skladatelja (HDS) - udruge građana (autora, skladatelja, tekstopisaca) koja se bavi zaštitom i promocijom hrvatskog glazbenog repertoara i kolektivnim ostvarivanjem prava autora glazbenih djela.
Sukladno dugogodišnjoj suradnji i potpisanom sporazumu s HDS-ZAMP turističkim kompanija članicama UPUHH-a odobrava se dodatni popust na obračunatu naknadu.
Glavna zadaća Hrvatskog sommelier kluba je napredak profesije sommeliera, produbljivanje svijesti o kulturi hrane i pića, poglavito vina te edukacija profesionalaca kao i građanstva. Članicama UPUHH-a odobravaju dodatne popuste na tečajeve i razne edukacije u organizaciji HSK-a.
UPUHH
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to