• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

Novosti

30.07.2019.

Creative Tourism Awards 2019 i Creative Tourism Academy

Creative Tourism Network raspisala je natječaj za tvrtke, projekte i destinacije širom svijeta koje autentičnošću i kreativnošću osnažuju novu generaciju turizma. Creative Tourism Network osnovala

30.07.2019.

Nove avio linije iz francuskog Lyona, Marseillesa i Bordeauxa

Hrvatski turistički sektor uspješno je zadržao pozitivne trendove s tržišta Francuske s kojega je tijekom prvih sedam mjeseci ostvareno 300 tisuća dolazaka i više od

30.07.2019.

Routes4U: bespovratni novac za turističke proizvode, usluge i karte kulturnih ruta

Routes4U zajednički je program Vijeća Europe i Europske unije kojim se nastoje povezati turizam i kultura u četiri makro-reginalne strategije EU (Baltička/EUSBSR; Dunavska/EUSDR; Jadransko-jonska/EUSAIR; Alpska/EUSALP

30.07.2019.

Cappelli: Hotelijeri najavili rast plaća za 10 posto

Ministar turizma Gari Cappelli rekao je danas da smanjenje PDV-a na pripremu i usluživanje hrane otvara prostor za ulaganja u konkurentnost, kvalitetu i povećanje plaća

26.07.2019.

HUT pozdravlja moguće spuštanje PDV-a na uslugu hrane i pića

Hrvatska udruga turizma (HUT) priopćila je kako pozdravlja moguće uvođenje međustope PDV-a na ukupnu turističku

23.07.2019.

ZNAČAJ PRIMARNIH ISTRAŽIVANJA I PROVOĐENJA ANALIZA U TURISTIČKOM SEKTORU

 
Značaj primarnih istraživanja u turizmu tema je kojom je prof. dr.sc. Mikulić sa Instituta za turizam, otvorio treću dvodnevnu radionicu projekta „Turistički sektor i

23.07.2019.

Capelli: Dobro se držimo, u Španjolskoj i Portugalu je između 10 i 15 posto manje Engleza

Ministar turizma Gari Capelli rekao je u ponedjeljak da je SDP, iz kojega su kao strateške ciljeve u turizmu naveli povećanje plaća radnika te ulaganje

23.07.2019.

ODLIČAN NOVI PROMOTIVNI VIDEO ISTRE / LIFE AS IT SHOULD BE IN ISTRIA!

Pod sloganom – Experience life as it should be in Istria!, novi promotion video Istre, naglašavam destinacije Istre, ne Poreča, Pule, Rovinja itd… poziva goste

16.07.2019.

Ugledni svjetski poslovni časopis prognozira: Hrvatska je iduća velika gastro destinacija!

Dok zbrajamo srpanjske turističke minuse, kukamo kako su nam ugostiteljski štekati i apartmani prazni i zabavljamo se šalama da imamo veću smjenu ministara nego gostiju

16.07.2019.

HTZ: Promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta

HTZ je pokrenula marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta: Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Nizozemskoj, Rusiji, Švedskoj, Norveškoj

15.07.2019.

ŠTO SE KRIJE IZA RIJEČI TURIZAM, KADA NE GOVORIMO O REKORDNIM NOĆENJIMA

Projekt „Turistički sektor i uloga socijalnog dijaloga“ na četvrtoj radionici, koja je održana u ponedjeljak i utorak, dana 10. i 11. lipnja 2019. u prostorijama

11.07.2019.

SOCIJALNI DIJALOG TURISTIČKOG SEKTORA U BRISELU

Sindikate, putničke agencije, hotelijere, hostele, kampove i male obiteljske hotele projekt „Turistički sektor i uloga socijalnog dijaloga“ odveo je put Brisela, gdje su predstavnici projekta

Skip to content