• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

Objavljen program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“: Za unaprjeđenje turističke ponude u 2019. Ministarstvo turizma osiguralo gotovo 24 milijuna kuna

S ciljem podizanja konkurentnosti turističkog gospodarstva u 2019. godini, Ministarstvo turizma objavilo je javni poziv za program ‘Konkurentnost turističkog gospodarstva’. Kroz ovaj program u proračunu je predviđeno bespovratnih 23,6 milijuna kuna koje će se kroz niz mjera dodjeljivati za povećanje kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata, razvoj novih proizvoda u destinaciji, održivi razvoj, internacionalizaciju poslovanja, korištenih novih tehnologija i slično.

„Ove godine izdvojili smo gotovo 24 milijuna kuna za projekte namijenjene jačanju atraktivnosti i konkurentnosti hrvatskog turizma. Posebnu pažnju kroz program posvećujemo i razvoju turizma na kontinentu, dalmatinskom zaleđu i otocima, održivom razvoju, korištenju novih digitalnih tehnologija te povezivanju poljoprivrede i turizma. Nastavak je to naših dosadašnjih aktivnosti usmjerenih prema ravnomjernijem turističkom razvoju naše zemlje, povećanju turističke potrošnje i poticanju cjelogodišnjeg turizma“, istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli povodom objave javnog poziva.
 
Sredstava su dostupna subjektima malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koja pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge. Financiranjem turističkih projekata diljem cijele Hrvatske želi se ojačati ponuda, a samim time i potrošnja u destinaciji, povećati razinu popunjenosti objekata tijekom čitave godine, povećati zapošljavanje u turizmu, povezati dionike u turizmu, prvenstveno lokalne proizvođače te ojačati međunarodnu prepoznatljivost Hrvatske.
 
Program dodjele bespovratnih potpora sastavljen je od četiri mjere, od kojih svaka ima različitu namjenu sufinanciranja. Kroz mjeru A podupire se povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude smještajnih objekata vrste: hoteli, kampovi, ostali ugostiteljski objekti za smještaj i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, sufinanciranjem prihvatljivih projektnih aktivnosti, kao što su: podizanje kvalitete uz uvjet dostizanja više kategorije, razvoj i unaprjeđenje dodatnih sadržaja, tematsko definiranje smještajnih kapaciteta, ulaganje u zeleno poduzetništvo, izgradnju novog kampa ili kamp odmorišta u kontinentalnom dijelu Hrvatske, jadranskom zaleđu te na otocima gdje takvih sadržaja nema, aktiviranje planinarskih i lovačkih domova, izgradnja ili uređenje objekata za robinzonski i BIKE smještaj, povećanje i poboljšanje uvjeta za boravak osoba s invaliditetom, uređenje izletišta, kušaonica, vinotočja, te razvoj etno, tradicijskih, lovnih, ribolovnih, konjičkih i drugih dodatnih sadržaja na poljoprivrednim gospodarstvima.
 
Kroz mjeru B potiče se razvoj posebnih oblika turizma kao što su ciklo-turizam, aktivni i pustolovni kroz ulaganja u infrastrukturu, servise i opremu, uređenje potrebne infrastrukture i ulaganja u opremu za špilje, rafting, stijene za penjanje, vidikovce, adrenalinske parkove, golf vježbališta, te promotivne aktivnosti za postojeću ponudu. Kroz ovu mjeru podupiru se i zabavni, adrenalinski i tematski parkovi, tradicijski mali ploveći hoteli, obnova i uređenje izletničkih drvenih brodova tradicijske izgradnje, te kreiranje paket aranžmana novih turističkih proizvoda za tržišta posebnih interesa.
 
Mjera C odnosi se na dostupnost i sigurnost turista, kroz sufinanciranje javno dostupnih defibrilatora (medicinski uređaji za spašavanje i oživljavanje) u ugostiteljskim objektima na otocima i na brodovima za krstarenje Jadranom, uz obveznu edukaciju djelatnika, te sufinanciranje inovativnih IT tehnologija vezanih za digitalnu interakciju s gostima, te aplikacije vezane za povećanje vidljivosti destinacijske ponude, posebnih oblika turizma, tematskih proizvoda i ruta.
 
Mjera D odnosi se na prepoznatljivost, pa će se tako financirati plasman otočnih proizvoda kroz opremanje prodajno izložbenih prostora u ugostiteljskim objektima na otocima, te realizacija tematskih ruta i kreiranje paket aranžmana na temu „Hrvatski otočni proizvodi“. Kroz ovu mjeru također će se sufinancirati veći međunarodni skupovi u Hrvatskoj koji su vezani za investicije u turizmu, kao i promotivne aktivnosti vezane za prepoznatljivost pojedinih posebnih oblika turizma udruženih subjekata na nacionalnoj razini.
 
Javni poziv otvoren je do 1. ožujka 2019. godine, a cjeloviti tekst programa možete pronaći na stranicama Ministarstva turizma

 

Izvor: MINT

Srodni sadržaj po oznakama

UNWTO Hospitality challenge (financiranje projekata i dodjele stipendija)

UNWTO (Svjetska turistička organizacija) u suradnji s vodećom svjetskom organizacijom u području ugostiteljskog obrazovanja Sommet Education pokrenuo...
Pročitaj više »

Ministarstvo turizma potpisalo ugovor za razvoj tri „flagship“ strateška projekta Jadransko-jonske strategije (EUSAIR)

Ministarstvo turizma, kao projektni partner EUSAIR Facility Point projekta, nakon provedenog postupka javne nabave, potpisalo...
Pročitaj više »

ENTER CROATIA

S ciljem olakšavanja prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi gosti bili upoznati s epidemiološkim...
Pročitaj više »

Primjer potvrde rezervacije smještaja/charter usluge/itd. kojom se dokazuje ulazak u RH u turističke svrhe

Ministarstvo turizma RH objavilo je Primjer potvrde rezervacije smještaja/charter usluge/itd. kojom se dokazuje ulazak u RH u...
Pročitaj više »

Nove upute i mjere Stožera civilne zaštite RH

Svi strani državljani koji ulaze u Republiku Hrvatsku, a posljednjih 14 dana su posjetili zemlje...
Pročitaj više »

Informacije MINT-a o koronavirusu

Ljubazno molimo da redovito pratite internetske stranice Ravnateljstva civilne zaštite: https://civilna-zastita.gov.hr/ na kojima se redovito,...
Pročitaj više »

Održan sastanak ministra turizma s predstavnicima turističkog sektora o temi koronavirusa

Ministar turizma Gari Cappelli sa suradnicima i predstavnicima HTZ-a, održao je u utorak, 3. ožujka...
Pročitaj više »

U 2019. godini Hrvatsku posjetilo gotovo 21 milijun turista

Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5%)...
Pročitaj više »

Otvorena 43 nova hotela

U 2019. godini Ministarstvo turizma kategoriziralo je 43 nova hotela s 3.948 kreveta dok je...
Pročitaj više »

Novi Kolektivni ugovor ugostiteljstva, u primjeni od 1.1.2020.

Vlada i sindikati postignuli su dogovor, te će se sklopiti novi Kolektivni ugovor ugostiteljstva na...
Pročitaj više »
Skip to content