Yifei Chai, arhitekt za inovacije, savjetuje Disney, Adidas i 20th Century Fox kako na inovativan način potaknuti ljudsku emociju u digitalnom svijetu, a kako znamo da se u truizmu sve vrti oko emocija i doživljaja, tada sasvim sigurno turistički sektor može puno naučiti od glavnog predavača na Danima komunikacijama.
Zanimljivo, on će naime na ovogodišnjem festivalu u Rovinju održati čak dva predavanja i time postati prva osoba do sada na Danima komunikacija kojoj je to pošlo za rukom. Predavanje će dati odgovor na pitanje: Kako pomoću kreativnog razmišljanja i inovacija stvoriti najbolje emocionalno iskustvo kod svojih kupaca?
Klijenti njegov pristup opisuju kao emocionalnu alkemiju. Inovacija, koncept i strategija, umjetnost i kreativna direkcija, dizajn i izrada – područja u kojima je Yifei Chai neupitan autoritet – pomažu oglašivačima i brendovima u namjeri da dizajniranjem nezaboravnih, dirljivih i iznenađujućih iskustava povećaju osjećaj dublje povezanosti s publikom.
Zaboravite razumijevanje digitalnog, natjerajte digitalno da razumije vas – polazišna je postavka njegova prvog predavanja „Digital Empathy“ u kojem će se baviti pitanjima kao što su kako možemo postati humaniji kada se podvrgavamo umjetnim platformama koje ne govore ljudski jezik te kako možemo stvoriti iskustva koja će nam omogućiti da u interakciji sa strojem ne zaboravimo svoju ljudsku prirodu.
Umjetna inteligencija u turizmu je sve više i više izraženija, jer danas kada skupljamo i imamo velike baze podataka moramo ih znati razumjeti i primijeniti. Također, umjetna inteligencija nam u velikoj “šumi” podataka može pokazati neke obrasce koje ne vidimo, a koje možemo pametno kasnije iskoristiti u komunikaciji i promociji prema ciljnoj skupini. S druge strane, u Japanu je otvoreno par hotela gdje nema osoblja, a čiju ulogu su preuzeli roboti. Jedan takav hotel je nedavno čak i zatvoren. Kako sve to utječe ili će utjecati na danji razvoj turističkog sektora, možemo saznati upravo od stručnjaka na tu temu.
Njegovo drugo predavanje „Human Survival Guide in the Age of AI – How to Coexist with the Coolest and Baddest of AI“ idealno je za ljubitelje umjetne inteligencije (AI-a). Chai je predavanje zamislio kao usporedbu fiktivnih AI-jeva (poput Terminatora ili Ex-Machine) sa stvarnim AI-jevima poput IBM Watsona ili tražilicama poput Googlea koje Hollywood već dugo predstavlja kao ultimativne junake ili ekstremne negativce. Chai redovito naglašava kako već živimo u budućnosti i neupitno postupamo po uputama umjetne inteligencije.
Dani komunikacija održavaju se od 28. do 31. ožujka 2019. godine. Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti.
Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.
Izvor: Hrturizam.hr