• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

“Jedini način na koji možete rasti je s ljudima.”

Suočeni s trajnom kadrovskom krizom, operatori ugostiteljskih grupa razvijaju inovativne načine za stjecanje i zadržavanje vrijednih članova tima. Dok je Merivale najavila novu školu naukovanja za kuhare, osnivač Parlor Grupe, Brody Petersen, implementirao je diplomu menadžmenta za starije osoblje.

Nakon što je krajem 2017. otvorio četvrto mjesto u grupi ‘Stanton & Co’, Petersen je pogledao svoju strategiju rasta i shvatio da put prema naprijed nije samo kroz otvaranje mjesta za mjestom, već kroz opremanje pravih ljudi s pravim vještinama.

“Moja je vizija cijele grupe da raste i izgradi ugostiteljsku tvrtku s jedinstvenim mjestima”, Petersen govori o gostoprimstvu. “Mogu imati veliki cilj da želim rasti, ali ne mogu bez ljudi i kupaca. Ove godine sam usredotočen na ljude.” “Rezultat je diploma menadžmenta Parlor Grupe koju je Petersen razvio u suradnji s pružateljem obuke za ugostiteljsku industriju Allara Learning.”

“Imali smo odnos s Allarom, tako da radimo s njima novi, indukcijski program rada”, kaže Petersen. “Napravio sam diplomu o vodstvu Parlamentarne grupe na temelju četiri atributa koje sam želio da ima sav moj menadžerski tim.”

Četiri atributa – postizanje rezultata, upravljanje ljudima, financijska odgovornost i usluge kupcima – podučavaju se tijekom 14 trosatnih sesija, s vremenom od dva tjedna za provedbu onoga što su naučili.

Do sada je 20 starijih zaposlenika Parlor Grupe, uključujući menadžere na lokacijama, upravitelje restorana, barova, glavne kuhare i kuharice, započelo s edukacijom za zadobivanje diplome.

“Želimo ih razviti zato što ih želimo zadržati”, kaže Petersen. “Želim ovo objavljivati ​​svake godine. Kako rastemo, morat ćete završiti ovaj tečaj kako biste ušli u menadžment. “

Za razvoj programa bilo je potrebno oko šest mjeseci, ali prema Petersenu, postupak izrade programa usavršavanja po narudžbi izvrsno je i zaista vrijedi. „Bio sam u mogućnosti proučiti poslovne potrebe i prilagoditi program na način kako želim da se moji menadžeri ponašaju i što želim da znaju. A sve se temelji na gostoprimstvu i restoranima. Sve što budu radili u ovom tečaju bit će vraćeno u posao.”

„Mislim da će svi direktori ugostiteljskih grupa naše veličine ili veće činiti isto[u budućnosti]. Definitivno.”

Plan je imati paket od četiri stabilna i financijski održiva prostora, čime Petersen ulaže više energije u širenje poslovanja.

“Radi se o tome da želim da moj tim bude spreman za rast, nadam se već sljedeće godine. A kako rastemo, tako ćete morati proći ovaj tečaj da biste ušli u menadžment. “

Izvor: www.hospitalitymagazine.com.au autorice Madeline Woolway

Srodni sadržaj po oznakama

Hvar proglašen najboljim europskim otokom, a hotel Amfora jednim od najboljih resorta

Vodeći svjetski travel magazin Condé Nast Traveller objavio je rezultate nagrada Readers' Choice Awards te...
Pročitaj više »

Borba protiv izgaranja na radnom mjestu u ugostiteljstvu

Izgaranje je opasnost za zdravlje na radnom mjestu i gostoljubivost je osjetljivija na njega od...
Pročitaj više »
MINT

Cappelli: Hotelijeri najavili rast plaća za 10 posto

Ministar turizma Gari Cappelli rekao je danas da smanjenje PDV-a na pripremu i usluživanje hrane otvara...
Pročitaj više »
Autor: Odri Ribarović/E.L.S./HRT

Za Uskrs popunjeni hoteli na Kvarneru

Opatija rasprodana! Uskrsni blagdani u Hrvatskoj tradicionalno otvaraju turističku sezonu. Je li sve spremno za...
Pročitaj više »
Skip to content