• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

Predstavljen novi turistički proizvod TZ Splitsko-dalmatinske županije koji prati svjetske trendove aktivnog turizma

Splitsko-dalmatinska županija postala je bogatija za čak 52 tematske pješačke staze koje nude sasvim posebno, originalno i jedinstveno iskustvo turizma. Staze dužine 327 kilometara obogatile su ponudu obale, otoka i Zagore Srednje Dalmacije te im dale novi turistički sadržaj. Ovaj projekt Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije prati suvremena kretanja u području aktivnog turizma i konkuriraju svjetskim turističkim trendovima potaknutim pandemijom. Turisti mnogo više nego prije traže aktivan odmor u prirodi, u manje poznatim ili nepoznatim destinacijama, daleko od gužvi i obilježene lokalnim karakterom i kulturom.

„Potražnja za lokalnom kulturom danas raste stoga želimo ponuditi staze s interesantnim pričama. Po tom ključu i naši partneri žele dati i naziv samim stazama. Mi želimo osigurati turistički promet kroz cijelu godinu i dovesti goste u svaki dio naše županije. To je realan cilj jer naša županija ima sve predispozicije da to i ostvari“, rekao je direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella predstavljajući projekt.

Digitalna transformacija, o kojoj se puno govori, važna je karakteristika ovog projekta. U želji da se približi suvremenim turistima, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije stvorila je mogućnost korištenja suvremenih digitalnih pomagala putem kojih gost, i prije nego dođe, ima uvid u atrakcije, zahtjevnost, specifičnosti i pejzaž. Digitalni oblik, Google Street View i dvije predstavljene brošure pružaju turistima mogućnost za planiranje aktivnog odmora, a destinacijskim menadžment kompanijama odličnu podlogu za jednostavnije stvaranje novih turističkih proizvoda i ponude za aktivne turiste.

„Ovo je prvi put da je takva mogućnost stavljena u ovakav projekt. Zahvaljujući digitalnoj opciji, turističke agencije same mogu kreirati za svaki turistički segment prilagođene zanimljive turističke proizvode. A ono što je važno je da oni neće biti sami, već će Turistička zajednica Županije pratiti njihov rad aktivnim marketingom na inozemnom tržištu“, rekao je Stella.

Staze su postavljene na Google Maps kao StartPoint i snimiljen je Google Street View s točnom Googleovom lokacijom. Uneseni podaci implementirani su u najkorišteniju svjetsku aplikaciju za šetače Strava, kao i Alltrails koju koriste ljubitelji aktivnog odmora. Informacije su unesene i na TripAdvisor, a posebnu ulogu ima nova web stranica TZ županije. Na stranici će biti dodani svi opisi, fotografije i linkovi kako bi svaki gost pomoću mobilnog uređaja imao mogućnost praćenja svojih koraka tematskim stazama.

Ovaj projekt uklapa se i u trend rasta zanimanja za Kulturne rute Vijeća Europe, kao i  aktivnosti EUSAIR Jadransko-jonske strategije kojima se međunarodnim rutama povezuju područja od Italije do Grčke.

Projekt tematskih staza predstavljen je uz nazočnost dožupana Splitsko-dalmatinske županije Stipe Čogelje, voditelja projekta Line Ursića i Denisa Orlića zaslužnog za snimanje Google Street Viewa i digitalizaciju projekta.

Srodni sadržaj po oznakama

Održan webinar: MODUL 7 – Upravljanje recepcijom i prioritizacija vremena tijekom najvećeg opterećenja

Uspješno smo održali još jedan edukativni webinar, ovaj put na temu Upravljanja recepcijom i prioritizacije...
Pročitaj više »

Usvojene izmjene Zakon o komunalnom gospodarstvu

Sabor RH usvojio je izmjene i dopune Zakona o komunalnom gospodarstvu, koje su objavljene na...
Pročitaj više »

Održan webinar: Optimizing Guest Experience Through Social Media

Danas je u sklopu UPUHH Hotel Academy 2024/2025 održan šesti modul edukacije pod nazivom “Optimizing...
Pročitaj više »

Besplatne edukacije za turistički sektor, HZZ & MINTS

Voucheri za besplatno obrazovanje odraslih osoba iz područja turizma
Pročitaj više »

Kreću edukacije UPUHH Hotel Academy, proljeće 2025.

Nastavljamo s našim programom online edukacija “UPUHH Hotel Academy”. Pozivamo Vas se prijavite na novi...
Pročitaj više »

Održan 26. Kongres hotelijera

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti...
Pročitaj više »

Više od 200 sudionika na Housekeeping Academy Days 2024.

Održana druga konferencija Housekeeping Academy Days
Pročitaj više »

Benchmarking trip hotelijera u Dubai

Predstavnici hrvatskih hotelskih kompanija posjetili Dubai
Pročitaj više »

Otvorene prijave – 26. Kongres hotelijera

Pozivamo sve da nam se pridruže na 26. Kongresu hotelijera
Pročitaj više »

HR benchmarking trip Les Roches

Predstavnici hrvatskih turističkih kompanija posjetili kampus sveučilišta Les Roches
Pročitaj više »
Skip to content