• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

​HTZ u izboru Virtuosa među 5 najboljih turističkih organizacija na svijetu

Hrvatska turistička zajednica je od Virtuosa, udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, bila nominirana za najbolju turističku organizaciju na svijetu u 2019. godini. Svečana dodjela nagrada „2019 Virtuoso Award“ održana je u Las Vegasu, a nagradu za najbolju turističku organizaciju osvojila je Švicarska.

U finalnom su izboru bile još i nacionalne turističke organizacije Australije, Novog Zelanda i Slovenije. Ova je nominacija ujedno i potvrda da je Virtuoso prepoznao inovativnost i kreativnost u radu Hrvatske turističke zajednice, ali i potencijale Hrvatske kao destinacije luksuznog turizma.

„Izuzetno nas veseli što je Hrvatska turistička zajednica konkurirala u finalnom izboru za najbolju svjetsku turističku organizaciju. Sama nominacija među top pet nacionalnih turističkih organizacija velika je stvar i priznanje za jednu malu zemlju poput Hrvatske. Ovo je priznanje za nas još i važnije kada dolazi od strane renomiranog udruženja poput Virtuosa, što dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na važnom američkom tržištu. Rezultat je to rada i doprinosa svih turističkih djelatnika koji tijekom cijele godine predano rade na promociji i razvoju hrvatskog turizma. Ovo će svakako biti i veliki poticaj za naš daljnji rad te ovom prigodom zahvaljujem svim svojim kolegama na predanom radu i doprinosu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako pozitivne trendove potvrđuje i turistički promet iz SAD-a koji je samo u srpnju zabilježio rast od 8 posto u dolascima i noćenjima.
 
Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet najbrže rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Naime, samo tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi su zadržani i u 2019. godini tijekom koje je zabilježen rast od visokih 11 posto u dolascima i noćenjima. O dodatnoj važnosti ovog tržišta govori i podatak iz TOMAS istraživanja, kojeg HTZ provodi u suradnji s Institutom za turizam, a prema kojem su američki turisti najbolji potrošači s prosječnih 158 eura dnevne potrošnje.

Nominaciju Virtuosa komentirala je i Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku. „U posljednjih nekoliko godina HTZ postiže vrijedne uspjehe i priznanja na sjevernoameričkom tržištu, a nominacija Virtuosa je od izuzetne važnosti jer potvrđuje da je Hrvatska konačno ušla u društvo vodećih odredišta za goste istančanog ukusa i dubokog džepa. Ovo je ujedno druga nominacija za Hrvatsku što je svim dionicima hrvatskog turizma potvrda da je njihov rad prepoznat na američkom tržištu“, poručila je Rodin.
Osim u kategoriji za najbolju turističku organizaciju, Virtuoso je nagrade dodjeljivao i u drugim kategorijama pa je tako hrvatska agencija Calvados Club Luxury Travel iz Splita osvojila prestižnu nagradu u kategoriji „Best on-site partner“ i to u velikoj konkurenciji agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja iz Francuske, Italije, Novog Zelanda i Vijetnama.

Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Hrvatski članovi ove prestižne mreže su Calvados Club Luxury Travel, Leonidas Travel, Fortuna Travel, ali i hoteli Villa Dubrovnik, Boutique Hotel Alhambra te od ove godine Monte Mulini. Očekuje se da će se mreža hrvatskih članova dodatno proširivati jer postoje hoteli koji također zadovoljavaju visoke standarde i kriterije Virtuosa, zajednice koja je izrazito važna za razvoj i rast luksuznog turizma. 

Izvor: MINT

Srodni sadržaj po oznakama

Investicije u održivost su ključne za konkurentnost turizma

Investicije u održivost su ključne za konkurentnost turizma – Austrija od sljedeće godine kompletan sustav poticaja...
Pročitaj više »

Prijave za oznaku “Safe stay in Croatia”

U suradnji Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice pokrenut je projekt uvođenja nacionalne...
Pročitaj više »

Tjedan odmora vrijedan

Tjedan odmora vrijedan, projekt Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice nastavlja se od 16. do...
Pročitaj više »

ENTER CROATIA

S ciljem olakšavanja prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi gosti bili upoznati s epidemiološkim...
Pročitaj više »

U 2019. godini Hrvatsku posjetilo gotovo 21 milijun turista

Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5%)...
Pročitaj više »

Europski hotelijeri i ugostitelji sastaju se u Hrvatskoj

Predstavnici vodećih europskih hotelijera i ugostitelja iz 31 države, članovi HOTREC-a, sastaju se u Dubrovniku...
Pročitaj više »
HTZ

PROMOCIJA NAUTIKE KROZ PROJEKT „CROATIA, FULL OF ISLANDS TO DISCOVER“

Hrvatska turistička zajednica treću godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj...
Pročitaj više »

HTZ: Krenula kampanja za promociju posezone na 14 europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se...
Pročitaj više »
HTZ

ODLIČAN NOVI PROMOTIVNI VIDEO ISTRE / LIFE AS IT SHOULD BE IN ISTRIA!

Pod sloganom – Experience life as it should be in Istria!, novi promotion video Istre,...
Pročitaj više »
HTZ

HTZ: Promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta

HTZ je pokrenula marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta: Njemačkoj, Sloveniji, Austriji,...
Pročitaj više »
Skip to content