• UDRUGA PODUZETNIKA U HOTELIJERSTVU HRVATSKE

Tjedan odmora vrijedan

Tjedan odmora vrijedan, projekt Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice nastavlja se od 16. do 25. listopada 2020. godine. Cilj projekta je potaknuti domaće tržište na turističke aktivnosti u razdoblju pred i post sezone.

Svi zainteresirani mogu se uključiti u projekt u nekoliko jednostavnih koraka putem web stranice: https://tjedanodmoravrijedan.hr

Srodni sadržaj po oznakama

Investicije u održivost su ključne za konkurentnost turizma

Investicije u održivost su ključne za konkurentnost turizma – Austrija od sljedeće godine kompletan sustav poticaja...
Pročitaj više »

Prijave za oznaku “Safe stay in Croatia”

U suradnji Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice pokrenut je projekt uvođenja nacionalne...
Pročitaj više »

ENTER CROATIA

S ciljem olakšavanja prelaska granice Republike Hrvatske te kako bi gosti bili upoznati s epidemiološkim...
Pročitaj više »

U 2019. godini Hrvatsku posjetilo gotovo 21 milijun turista

Prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u 2019. godini ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5%)...
Pročitaj više »

Europski hotelijeri i ugostitelji sastaju se u Hrvatskoj

Predstavnici vodećih europskih hotelijera i ugostitelja iz 31 države, članovi HOTREC-a, sastaju se u Dubrovniku...
Pročitaj više »
HTZ

PROMOCIJA NAUTIKE KROZ PROJEKT „CROATIA, FULL OF ISLANDS TO DISCOVER“

Hrvatska turistička zajednica treću godinu zaredom provodi projekt „Croatia, Full of Islands to Discover“, koji za cilj...
Pročitaj više »

HTZ: Krenula kampanja za promociju posezone na 14 europskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica krenula je s velikom marketinškom kampanjom za promociju posezone koja će se...
Pročitaj više »

​HTZ u izboru Virtuosa među 5 najboljih turističkih organizacija na svijetu

Hrvatska turistička zajednica je od Virtuosa, udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, bila nominirana...
Pročitaj više »
HTZ

ODLIČAN NOVI PROMOTIVNI VIDEO ISTRE / LIFE AS IT SHOULD BE IN ISTRIA!

Pod sloganom – Experience life as it should be in Istria!, novi promotion video Istre,...
Pročitaj više »
HTZ

HTZ: Promocija zdravstvenog turizma na 11 tržišta

HTZ je pokrenula marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta: Njemačkoj, Sloveniji, Austriji,...
Pročitaj više »
Skip to content