Danas je u sklopu UPUHH Hotel Academy 2024/2025 održan šesti modul edukacije pod nazivom “Optimizing Guest Experience Through Social Media”, predavač Sanjay Chib, Associate Professor, Les Roches Switzerland.
Ova edukacija povezala je mapiranje korisničkog putovanja s strateškim korištenjem društvenih mreža kako bi se poboljšala angažiranost i zadovoljstvo gostiju. Sudionici su istražili kako uskladiti društvene mreže sa svakom fazom putovanja gosta, osiguravajući učinkovite i isplative rezultate.
Poseban naglasak stavljen je na izazove modernog doba, uključujući upravljanje digitalnim kanalima, političke faktore, provjeru činjenica i potencijalnu prekomjernu upotrebu društvenih mreža. Također, obrađene su AI tehnologije koje omogućuju preciznije ciljanje, automatizirano upravljanje angažmanom i analizu podataka u realnom vremenu.
Ovaj webinar pružio je vrijedne uvide u optimizaciju iskustva gostiju kroz digitalne strategije, a sudionici su imali priliku steći praktične savjete i alate za uspješno upravljanje društvenim mrežama u hotelijerstvu.
Sljedeći webinar UPUHH Hotel Academy 2024/2025 na temu Upravljanje recepcijom i prioritizacija vremena tijekom najvećeg opterećenja slijedi 13. veljače 2025.
